SUM Șt. econom și ale comunic
FENOMENUL PHUBBING: DISCURSUL CONTEMPORAN ÎN LUMEA DIGITALĂ ȘI RESPONSABILITATEA SOCIALĂ A MARKETINGULUI
Tetiana ZAVALII, Irina ZHALINSKA
Zhytomyr Polytechnic State University, Ukraine
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_01
LA UN AN DUPĂ REFORMĂ: AȘTEPTĂRI ȘI REZULTATELE TRANSFORMĂRII ÎNVĂȚĂMÂNTULUI SUPERIOR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
Dragoș CIMPOIEȘ
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_02
O ABORDARE TRANSDISCIPLINARĂ A SECURITĂȚII ENERGETICE ÎN EUROPA DE EST ÎN CONTEXTUL RĂZBOIULUI RUSO-UCRAINEAN
Igor PRISAC, Divitia Gratiae University Ioan G. POP, Carmen FAGADAR
Emanuel University from Oradea
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_03
CENTRUL DE CERCETARE ȘI INOVARE CA FACTOR DE PERFORMANȚĂ A ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PROFESIONAL
Veronica PRISACARU
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_04
COMPONENTA INFORMAȚIONALĂ A ASIGURĂRII SECURITĂȚII FINANCIARE A ÎNTREPRINDERII
Nadiia DAVYDENKO, Alina BURIAK
The State Tax University, Irpin city, Kyiv region, Ukraine
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_05
SITUAȚIA ACTUALĂ A TAXELOR DE MEDIU ÎN UCRAINA
Natalia MOCANU
Moldova State University
Olena NOVYTSKA, Marharyta DAVYDENKO
The State Tax University, Irpin city, Kyiv region, Ukraine
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_06
STRATEGIILE DE PREȚ RAPORTATE LA PSIHOLOGIA CONSUMATORILOR MODERNI
Sergiu AFTENEV
Academia de Studii Economice din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_07
DIAGNOSTICUL BIBLIOGRAFIC AL LOGISTICII VERZI: INTERACȚIUNE SAU RETROACȚIUNE ÎN ACTIVITATEA PRACTICĂ
Elena CARP
Universitate de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_08
CONCEPTUL DE TRANZIȚIE CĂTRE O ECONOMIE VERDE: OPORTUNITĂȚI ȘI RISCURI
Natalia COȘELEVA
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_09
TENDINȚELE ACTUALE ALE CREDITĂRII BANCARE ÎN REPUBLICA MOLDOVA
Marina IOVU-CARAUȘ, Victoria LISNIC
Colegiul Național de Comerț al Academiei de Studii Economice din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_10
NEGOCIEREA CA INSTRUMENT DE REALIZARE A OBIECTIVELOR
Iuliana DRĂGĂLIN, Galina LISA
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_11
SĂNĂTATEA ȘI IGIENA- FACTORI ÎN SPORIREA COMPETITIVITĂȚII SECTORULUI TURISTIC
Ina DOMBROVSCHI
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_12
TEHNOLOGII INFORMAȚIONALE ÎN DOMENIUL PROFESIONAL CONTABILITATE ȘI FISCALITATE ÎN CONTEXTUL DIGITALIZĂRII ECONOMICE A UCRAINEI
Maksym YATSKO, Viktoriia LEVKULYCH, Yaroslav SHEVERIA
Uzhhorod State University
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_13
FERVORILE ȘI LIMITELE CREATIVITĂȚII ÎN JURNALISM
Florin ARDELEAN
Universitatea din Oradea
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_14
CRONICA ÎN JURNALISMUL DE OPINIE. CONSTATARE DE FAPT ȘI INTERPRETARE
Victoria BULICANU
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_15
TELEVIZIUNEA CLASICĂ VS. TELEVIZIUNEA ONLINE: ABORDĂRI CONTEXTUALE
Vitalie GUȚU
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_16
ROLUL GEOPOLITICII ÎN ANALIZA ȘI INTERPRETAREALUMII CONTEMPORANE
Mihai LESCU
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_17
PRODUCT PLACEMENT ÎN CINEMATOGRAFIE CA INSTRUMENT AL COMUNICĂRII DE MARKETING
Elena MUREA
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_18
POLITICI MEDIATICE COMUNITARE: INSTRUMENTE DE CONSOLIDARE A RELATIILOR ÎNTRE MEMBRII UNIUNII EUROPENE
Natalia BEREGOI
Moldova State University
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_19
TELEVIZIUNEA DIN REPUBLICA MOLDOVA: ANII DE NOU FĂGAȘ (1988 – 1998)
Boris PARFENTIEV
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_20
CADRUL INTERNAȚIONAL PRIVIND SIGURANȚA REPORTERILOR DE RĂZBOI ȘI ASPECTE ETICE VIZÂND RELATĂRILE DIN ZONE DE CONFLICT ARMAT
Ludmila RUSNAC
Universitatea de Stat din Moldova
https://doi.org/10.59295/sum2(11)2023_21