SUM Științe Economice și ale Comunicării USM
INOVAȚIA ȘI ÎNTREPRINDERILE INOVATOARE STUDIU COMPARATIV: ROMÂNIA ȘI REPUBLICA MOLDOVA
Viorica ATAMAN
Universitatea de Stat din Moldova
STRATEGIA COMPANIILOR DE PUBLICITATE EXTERIOARĂ ȘI CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA RAMURII
Iuliana DRĂGĂLIN
Universitatea de Stat din Moldova
Mariana RADOV
Academia de Studii Economice din Moldova
MAPPING THE PERFORMANCE INDICES OF THE ENTREPRENEURIAL ECOSYSTEM
Galina LISA, Alexandru SCUTARU
Universitatea de Stat din Moldova
ЕВРОПЕЙСКАЯ ИНТЕГРАЦИЯ КАК ЭТАП СИСТЕМНОЙ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ТРАНСФОРМАЦИИ СТРАН ЦЕНТРАЛЬНОЙ И ВОСТОЧНОЙ ЕВРОПЫ
Нели ДИЛАН
Молдавский государственный университет
ATRAGEREA INVESTIȚIILOR STRĂINE DIRECTE ȘI IMPACTUL ACESTORA ASUPRA DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DURABILE: REPUBLICA MOLDOVA VS ȚĂRILE EUROPEI CENTRALE ȘI DE EST
Elena NIREAN
Universitatea de Stat din Moldova
CADRU CONCEPTUAL ȘI COORDONATE ALE PROCESULUI INOVAȚIONAL
Cristina PANFIL
Institutul Național de Cercetări Economice
THE MODERN TENDENCIES OF FOREIGN DIRECT INVESTMENT FLOWS IN CONDITIONS OF GLOBAL INSTABILITY
Olga STEFANIUC, Svetlana BILOOCAIA
Moldova State University
UNELE ASPECTE ALE ANALIZEI RENTABILITĂŢII CAPITALULUI PROPRIU ÎN APLICAREA MODELELOR FACTORIALE
Alexandru TCACI
Universitatea de Stat din Moldova
ACTUALITATEA ȘI NECESITATEA PROFESIEI DE A INFORMA
Arina ANTOCI
Universitatea de Stat din Moldova, Universitatea Tehnică a Moldovei
THE DEGREE OF INFLUENCE OF THE SCHOOL NEWSPAPER ON THE STUDENT’S PERSONAL EXPRESSION. ISRAELI EXPERIMENT
Ilana DAHAN
Haifa University, Israel
PROMOVAREA ONLINE A INSTITUȚIEI MEDIA: PRINCIPII ȘI STRATEGII. STUDIU DE CAZ: IP COMPANIA „TELERADIO-MOLDOVA”
Vitalie GUȚU
Universitatea de Stat din Moldova
ARIA GEOPOLITICĂ A DEZBATERII TELEVIZATE ÎN CONDIȚIILE STĂRII DE CRIZĂ/URGENȚĂ: UNGHIURI DE VEDERE, MOLDOVA 1
Mihai LESCU
Universitatea de Stat din Moldova
TELEVIZIUNEA DIN REPUBLICA MOLDOVA ÎN ANII DE HOTAR ÎNTRE EPOCI (1978 – 1988)
Boris PARFENTIEV
Universitatea de Stat din Moldova
CADRUL LEGAL – FACTOR DETERMINANT ÎN IMPLEMENTAREA ȘI PROMOVAREA AUDIOVIZUALULUI
Georgiana Alina POPA
Universitatea Apollonia, Iași, România
ARGOUL ȘI EDUCAȚIA INFORMALĂ LA ADOLESCENȚI
Liliana POSȚAN
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
PROGRAMUL DE TELEVIZIUNE PE TEMA SĂNĂTĂȚII: O ABORDARE STRUCTURAL-DISCURSIVĂ
Ludmila RUSNAC
Universitatea de Stat din Moldova
MASS-MEDIA ȘI MULTIMEDIA CA FACTORI EDUCATIVI
Nadejda SCOBIOALĂ
Colegiul Național de Comerț al ASEM
MUTAȚII ȘI TRANSFIGURĂRI CEREMONIALE ÎN VREME DE CRIZĂ
Tatiana POTÎNG
Universitatea de Stat din Moldova
ELEMENTE STRUCTURALE ȘI COMPOZIȚIONALE ALE IMAGINII ÎN TEXTELE JURNALISTICE INFORMATIVE
Mariana TOACĂ
Universitatea de Stat din Moldova
REPORTERUL TV CA „PROFESIONIST AL PRIVIRII”
Dumitru ȚURCANU
Universitatea de Stat din Moldova
NECROLOGUL – SUBSPECIE A PORTRETULUI: ÎNTRE FUNEST ȘI ELOGIE
Victoria BULICANU
Universitatea de Stat din Moldova
ЕВРОПЕЙСКИЙ ОПЫТ ПОДДЕРЖКИ СРЕДСТВ МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ НАЦИОНАЛЬНЫХ МЕНЬШИНСТВ
Елена ПАХОМОВА
Государственный Университет Республики Молдова